• 12-09-2022, 23:35:41
    #10
    Benim ilk ilişkim hemen hemen 13 ay sürdü, daha sonra ayrılmak durumunda kaldım, ondan sonra hiç ilişki yaşamadım çünkü içimden istek gelmedi. Üstelik bir başkası da olmadı. Bir başkası olsaydı belki olabilirdi ama bir başkasının olmasını bile istemiyorum, yani ne gerek var diyorum. Hiç sevgilimin olması ya da evlilik yapma isteğim yok. İçimden gelmiyor. Biriyle tanışmayı bile istemiyorum çünkü yoruldum artık. Benden hoşlanan, beni seven gelsin bana söylesin. Ben söylemekten, tanışmaya ve konuşmaya çalışmaktan yoruldum. Gönlü, gözü olan gelir konuşur diyorum artık. Olmazsa da umurumda değil, kaybedecek bir şeyim yok.
  • 12-09-2022, 23:36:09
    #11
    Dertsiz başa dert aramak tam olarak budur, uzun süreli ya da değil vereceksin birini sonra evlenme boşanma çocuk nafaka derken bir bakmışsın, dertsiz başa dert olmuş
  • 12-09-2022, 23:39:46
    #12
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egonu tatmin edecek yaşları geçtin mi ? Daha yaşın 20 tam olarak nereyi geçtin bana yeni başlamışsın gibi geldi. bu yeni nesil enflasyon yüzünden kendini her şeyde tecrübeli görme hastalığına yakalandı.
    Hocam kendimi kimseye ispatlamakla uğraşamam nasıl düşünüyorsanız öyle düşünün. Burada anonim karakterleriz zaten kim beni gerçek hayatta tanıyor? Buradan ego tatmini ne işime yarayacak? Tecrübe de yaşta değil yaşantıdadır.
  • 12-09-2022, 23:42:24
    #13
    R10.NET'in Bence En İyisi
    hack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendimi kimseye ispatlamakla uğraşamam nasıl düşünüyorsanız öyle düşünün. Burada anonim karakterleriz zaten kim beni gerçek hayatta tanıyor? Buradan ego tatmini ne işime yarayacak? Tecrübe de yaşta değil yaşantıdadır.
    😂 doğru diyorsun tecrübe yaşta değil baştadır o yüzden aşık olamıyorum yhaaa .d
  • 12-09-2022, 23:45:59
    #14
    Herşeyin bir zamanı var düşündüğünde değil tam herşey yoluna girdi dediğin anda hayatında öyle bir yere girerki o isteğin şey bir anda hayatın alt üst olur ilk başta güzel gelir ama sonra bir bakarsın senden geriye hiçbişey kalmamıştır. kötü demiyorum ama genelde böyle olur daha sonra zaten hiçbirşeyde gözün kalmaz çoluk çocuk için yaşarsın yani zorlama hayatını düzene sok o seni bulur...
  • 13-09-2022, 00:28:37
    #15
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egonu tatmin edecek yaşları geçtin mi ? Daha yaşın 20 tam olarak nereyi geçtin bana yeni başlamışsın gibi geldi. bu yeni nesil enflasyon yüzünden kendini her şeyde tecrübeli görme hastalığına yakalandı.