Herşeyin bir zamanı var düşündüğünde değil tam herşey yoluna girdi dediğin anda hayatında öyle bir yere girerki o isteğin şey bir anda hayatın alt üst olur ilk başta güzel gelir ama sonra bir bakarsın senden geriye hiçbişey kalmamıştır.

kötü demiyorum ama genelde böyle olur daha sonra zaten hiçbirşeyde gözün kalmaz çoluk çocuk için yaşarsın yani zorlama

hayatını düzene sok o seni bulur...