Arkadaşlar merhaba,
Bu akşam düşündüm de geçmişte uzun ilişkim pek olmadı. Genelde tüm ilişkilerim birkaç gün ila bir ay arasında oluyor.
20li yaşların başındayım. Total de 10'dan fazla ilişkim olmuştur ama çok kısa sürüyor.
Sizce bu iyi bir şey mi? Artık aşık da olamıyorum. Yeni bir kızla birkaç gün takılınca sıkılmaya başlıyorum.
Özellikle uzun ilişkisi olan abilerimden tavsiyeler bekliyorum. Abi nasıl oluyo o işler ben beceremiyorum .d
Uzun ilişkim hiç olmadı !
14
●752
- 12-09-2022, 23:25:29Üyeliği durdurulduben 29 yaşındayım. hiç sevgilim olmadı. *cretli yapıyorum en temizi. kafan rahathack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2022, 23:26:47Hocam aşkta para gibi bir şey. Hani ünlü bir şarkı vardır ya Varlığı bir dert, yokluğu yara aşkta böyle bir şey işte. Yokken daha iyi emin ol.
- 12-09-2022, 23:26:59Ücretli mantığı doğru bu arada, aşık olduğunda kendine odaklanamazsın işlerin aksar, sürekli karşındakini düşünürsün. Böyle bir şeye ihtiyacın yok olmasında bende sana tavsiye. Tek gecelik bir şeyler bulabilirsen anı yaşamaya çalış. Herkese tavsiyemdir aşık olmak başta güzel görünsede zaman geçtikçe hayatınızı öldürmeye başlar.
- 12-09-2022, 23:27:32Çok yalnızsın heralde etrafında arkadaşlarınla şöyle çıktım böyle yaptım muhabbeti yapamıyorsun ki burda yapma ihtiyacı hissetmişsin. Max 1 ay çıkmış ama aşık olamıyormuş
bu güne kadar yaşadıklarını yaşın gereği aşk sanıyorsun tabi. Zamanla bu tripleride aşarsın sıkma canını.
- 12-09-2022, 23:29:30Hocam egomu tatmin edecek yaşları çoktan geçtim. Gerçekten uzun ilişki yürüten abilerimin ne düşünüdüğünü ve nasıl idare ettiklerini merak ediyorum.SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2022, 23:33:06Egonu tatmin edecek yaşları geçtin mi ? Daha yaşın 20 tam olarak nereyi geçtinhack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana yeni başlamışsın gibi geldi. bu yeni nesil enflasyon yüzünden kendini her şeyde tecrübeli görme hastalığına yakalandı.