• 12-09-2022, 23:24:29
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Bu akşam düşündüm de geçmişte uzun ilişkim pek olmadı. Genelde tüm ilişkilerim birkaç gün ila bir ay arasında oluyor.
    20li yaşların başındayım. Total de 10'dan fazla ilişkim olmuştur ama çok kısa sürüyor.
    Sizce bu iyi bir şey mi? Artık aşık da olamıyorum. Yeni bir kızla birkaç gün takılınca sıkılmaya başlıyorum.
    Özellikle uzun ilişkisi olan abilerimden tavsiyeler bekliyorum. Abi nasıl oluyo o işler ben beceremiyorum .d
  • 12-09-2022, 23:25:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    Bu akşam düşündüm de geçmişte uzun ilişkim pek olmadı. Genelde tüm ilişkilerim birkaç gün ila bir ay arasında oluyor.
    20li yaşların başındayım. Total de 10'dan fazla ilişkim olmuştur ama çok kısa sürüyor.
    Sizce bu iyi bir şey mi? Artık aşık da olamıyorum. Yeni bir kızla birkaç gün takılınca sıkılmaya başlıyorum.
    Özellikle uzun ilişkisi olan abilerimden tavsiyeler bekliyorum. Abi nasıl oluyo o işler ben beceremiyorum .d
    ben 29 yaşındayım. hiç sevgilim olmadı. *cretli yapıyorum en temizi. kafan rahat
  • 12-09-2022, 23:26:47
    #3
    Hocam aşkta para gibi bir şey. Hani ünlü bir şarkı vardır ya “Varlığı bir dert, yokluğu yara” aşkta böyle bir şey işte. Yokken daha iyi emin ol.
  • 12-09-2022, 23:26:47
    #4
    Daha gençsin be...
    Anlatmakla olmuyor o işler karşına birisi çıkınca anlarsın
  • 12-09-2022, 23:26:59
    #5
    Game & Software Architect
    Ücretli mantığı doğru bu arada, aşık olduğunda kendine odaklanamazsın işlerin aksar, sürekli karşındakini düşünürsün. Böyle bir şeye ihtiyacın yok olmasında bende sana tavsiye. Tek gecelik bir şeyler bulabilirsen anı yaşamaya çalış. Herkese tavsiyemdir aşık olmak başta güzel görünsede zaman geçtikçe hayatınızı öldürmeye başlar.
  • 12-09-2022, 23:27:32
    #6
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Çok yalnızsın heralde etrafında arkadaşlarınla şöyle çıktım böyle yaptım muhabbeti yapamıyorsun ki burda yapma ihtiyacı hissetmişsin. Max 1 ay çıkmış ama aşık olamıyormuş bu güne kadar yaşadıklarını yaşın gereği aşk sanıyorsun tabi. Zamanla bu tripleride aşarsın sıkma canını.
  • 12-09-2022, 23:28:01
    #7
    Platin üye
    Genç yaşta uzun ilişkiler genellikle pek sağlıklı olmuyor, istisnalar cok az maalesef. O yüzden anın tadını çıkarmaya bak, kimseyi üzmeden zarar vermeden.
  • 12-09-2022, 23:29:30
    #8
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yalnızsın heralde etrafında arkadaşlarınla şöyle çıktım böyle yaptım muhabbeti yapamıyorsun ki burda yapma ihtiyacı hissetmişsin. Max 1 ay çıkmış ama aşık olamıyormuş bu güne kadar yaşadıklarını yaşın gereği aşk sanıyorsun tabi. Zamanla bu tripleride aşarsın sıkma canını.
    Hocam egomu tatmin edecek yaşları çoktan geçtim. Gerçekten uzun ilişki yürüten abilerimin ne düşünüdüğünü ve nasıl idare ettiklerini merak ediyorum.
  • 12-09-2022, 23:33:06
    #9
    R10.NET'in Bence En İyisi
    hack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam egomu tatmin edecek yaşları çoktan geçtim. Gerçekten uzun ilişki yürüten abilerimin ne düşünüdüğünü ve nasıl idare ettiklerini merak ediyorum.
    Egonu tatmin edecek yaşları geçtin mi ? Daha yaşın 20 tam olarak nereyi geçtin bana yeni başlamışsın gibi geldi. bu yeni nesil enflasyon yüzünden kendini her şeyde tecrübeli görme hastalığına yakalandı.