Arkadaşlar merhaba,
Bu akşam düşündüm de geçmişte uzun ilişkim pek olmadı. Genelde tüm ilişkilerim birkaç gün ila bir ay arasında oluyor.
20li yaşların başındayım. Total de 10'dan fazla ilişkim olmuştur ama çok kısa sürüyor.
Sizce bu iyi bir şey mi? Artık aşık da olamıyorum. Yeni bir kızla birkaç gün takılınca sıkılmaya başlıyorum.
Özellikle uzun ilişkisi olan abilerimden tavsiyeler bekliyorum. Abi nasıl oluyo o işler ben beceremiyorum .d
ben 29 yaşındayım. hiç sevgilim olmadı. *cretli yapıyorum en temizi. kafan rahat