SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok yalnızsın heralde etrafında arkadaşlarınla şöyle çıktım böyle yaptım muhabbeti yapamıyorsun ki burda yapma ihtiyacı hissetmişsin. Max 1 ay çıkmış ama aşık olamıyormuş bu güne kadar yaşadıklarını yaşın gereği aşk sanıyorsun tabi. Zamanla bu tripleride aşarsın sıkma canını.
Hocam egomu tatmin edecek yaşları çoktan geçtim. Gerçekten uzun ilişki yürüten abilerimin ne düşünüdüğünü ve nasıl idare ettiklerini merak ediyorum.