Benim ilk ilişkim hemen hemen 13 ay sürdü, daha sonra ayrılmak durumunda kaldım, ondan sonra hiç ilişki yaşamadım çünkü içimden istek gelmedi. Üstelik bir başkası da olmadı. Bir başkası olsaydı belki olabilirdi ama bir başkasının olmasını bile istemiyorum, yani ne gerek var diyorum. Hiç sevgilimin olması ya da evlilik yapma isteğim yok. İçimden gelmiyor. Biriyle tanışmayı bile istemiyorum çünkü yoruldum artık. Benden hoşlanan, beni seven gelsin bana söylesin. Ben söylemekten, tanışmaya ve konuşmaya çalışmaktan yoruldum. Gönlü, gözü olan gelir konuşur diyorum artık. Olmazsa da umurumda değil, kaybedecek bir şeyim yok.