Egonu tatmin edecek yaşları geçtin mi ? Daha yaşın 20 tam olarak nereyi geçtin

bana yeni başlamışsın gibi geldi. bu yeni nesil enflasyon yüzünden kendini her şeyde tecrübeli görme hastalığına yakalandı.
Hocam kendimi kimseye ispatlamakla uğraşamam nasıl düşünüyorsanız öyle düşünün. Burada anonim karakterleriz zaten kim beni gerçek hayatta tanıyor? Buradan ego tatmini ne işime yarayacak? Tecrübe de yaşta değil yaşantıdadır.