Hocam kendimi kimseye ispatlamakla uğraşamam nasıl düşünüyorsanız öyle düşünün. Burada anonim karakterleriz zaten kim beni gerçek hayatta tanıyor? Buradan ego tatmini ne işime yarayacak? Tecrübe de yaşta değil yaşantıdadır.
😂 doğru diyorsun tecrübe yaşta değil baştadır o yüzden aşık olamıyorum yhaaa .d