• 24-06-2022, 05:34:20
    #1
    Çalışırken, dizi film izlerken falan hep arkada açık, şikayetçiyim ya da internet faturamın yarısını ödeyin

    Var mı benim gibi pc açar açmaz r10'a giren?
  • 24-06-2022, 05:34:56
    #2
    Cyber Security
    hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışırken, dizi film izlerken falan hep arkada açık, şikayetçiyim ya da internet faturamın yarısını ödeyin

    Var mı benim gibi pc açar açmaz r10'a giren?
    Bilgisayarı açınca direkt r10'a gidiyor elim
  • 24-06-2022, 05:36:44
    #3
    numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarı açınca direkt r10'a gidiyor elim
    bence yönetim her ay, en çok giriş yapanlar arasından 1 üyenin faturasını ödeme hizmeti versin altın günü gibi de olabilir
  • 24-06-2022, 05:54:57
    #4
    Keşke Sadece pc açınca olsa ben telı elıme alınca ılk gırdıgım yer r10
  • 24-06-2022, 05:57:42
    #5
    YazilimMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke Sadece pc açınca olsa ben telı elıme alınca ılk gırdıgım yer r10
    Telefon pek kullanmadığım için hiç girmedim bir kere, gelen otomatik maile yanlışlıkla tıklamıştım
  • 24-06-2022, 05:57:53
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Devletten de şikayetçi ol. Yolda giderken ayakkabın eskiyor. Aracın tekerleği yıpranıyor. Doğalgaz kullanırken petek ve kombi eskiyor. Çöp atarken elini yıkamak için kullandıgın muslugun eskiyor. Sana iletişim özgürlüğü verdiği için yazdıgın telefonun ekranı eskiyor. Sonra gelmişsin maxigeyikte forumu eleştirip(!) giden faturanın parasını istiyorsun çok ayıp çok ayıp 😂
  • 24-06-2022, 05:59:01
    #7
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletten de şikayetçi ol. Yolda giderken ayakkabın eskiyor. Aracın tekerleği yıpranıyor. Doğalgaz kullanırken petek ve kombi eskiyor. Çöp atarken elini yıkamak için kullandıgın muslugun eskiyor. Sana iletişim özgürlüğü verdiği için yazdıgın telefonun ekranı eskiyor. Sonra gelmişsin maxigeyikte forumu eleştirip(!) giden faturanın parasını istiyorsun çok ayıp çok ayıp 😂
    sizden de şikayetçiyim konu baltalıyor(!)sunuz. 3 5 ekmeğimizdeyiz biz de yapmayın
  • 24-06-2022, 06:10:27
    #8
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletten de şikayetçi ol. Yolda giderken ayakkabın eskiyor. Aracın tekerleği yıpranıyor. Doğalgaz kullanırken petek ve kombi eskiyor. Çöp atarken elini yıkamak için kullandıgın muslugun eskiyor. Sana iletişim özgürlüğü verdiği için yazdıgın telefonun ekranı eskiyor. Sonra gelmişsin maxigeyikte forumu eleştirip(!) giden faturanın parasını istiyorsun çok ayıp çok ayıp 😂
    Ben sizden de şikayetçiyim hocam yazdıklarınızı okurken gözümü yormuş oldum
  • 24-06-2022, 06:17:30
    #9
    Bende mark zuckerberg'den şikayetçiyim ömrümü çürüttü bu reklam yüzünden.