Konu
R10'dan şikayetçiyim
24-06-2022, 05:34:20
#1
hakancevik
Çalışırken, dizi film izlerken falan hep arkada açık, şikayetçiyim ya da internet faturamın yarısını ödeyin
Var mı benim gibi pc açar açmaz r10'a giren?