TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletten de şikayetçi ol. Yolda giderken ayakkabın eskiyor. Aracın tekerleği yıpranıyor. Doğalgaz kullanırken petek ve kombi eskiyor. Çöp atarken elini yıkamak için kullandıgın muslugun eskiyor. Sana iletişim özgürlüğü verdiği için yazdıgın telefonun ekranı eskiyor. Sonra gelmişsin maxigeyikte forumu eleştirip(!) giden faturanın parasını istiyorsun çok ayıp çok ayıp 😂
sizden de şikayetçiyim konu baltalıyor(!)sunuz. 3 5 ekmeğimizdeyiz biz de yapmayın