YazilimMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke Sadece pc açınca olsa ben telı elıme alınca ılk gırdıgım yer r10
Telefon pek kullanmadığım için hiç girmedim bir kere, gelen otomatik maile yanlışlıkla tıklamıştım