Konu
R10'dan şikayetçiyim
24-06-2022, 05:57:42
#5
hakancevik
YazilimMarket adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keşke Sadece pc açınca olsa ben telı elıme alınca ılk gırdıgım yer r10
Telefon pek kullanmadığım için hiç girmedim bir kere, gelen otomatik maile yanlışlıkla tıklamıştım