numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayarı açınca direkt r10'a gidiyor elim
bence yönetim her ay, en çok giriş yapanlar arasından 1 üyenin faturasını ödeme hizmeti versin altın günü gibi de olabilir