Konu
R10'dan şikayetçiyim
24-06-2022, 05:36:44
#3
hakancevik
numanenes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgisayarı açınca direkt r10'a gidiyor elim
bence yönetim her ay, en çok giriş yapanlar arasından 1 üyenin faturasını ödeme hizmeti versin altın günü gibi de olabilir