Konu
R10'dan şikayetçiyim
24-06-2022, 05:34:56
#2
numanenes
Cyber Security
hakancevik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalışırken, dizi film izlerken falan hep arkada açık, şikayetçiyim ya da internet faturamın yarısını ödeyin
Var mı benim gibi pc açar açmaz r10'a giren?
Bilgisayarı açınca direkt r10'a gidiyor elim