hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışırken, dizi film izlerken falan hep arkada açık, şikayetçiyim ya da internet faturamın yarısını ödeyin

Var mı benim gibi pc açar açmaz r10'a giren?
Bilgisayarı açınca direkt r10'a gidiyor elim