• 24-06-2022, 06:17:55
    #10
    Muratcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sizden de şikayetçiyim hocam yazdıklarınızı okurken gözümü yormuş oldum
    başımıza iş aldık
  • 24-06-2022, 08:12:43
    #11
    R10 Kullanıcılarına faydası dokunsun diye tamamen iyi niyet ile bir script yazdım ve ücretsiz dağıttım. Enterasan bir şekilde banlandıktan sonra ayda bir girmeye başladım. Kimseye ne yardımcı oluyorum, ne bir şey yapıyorum. Aha buda 2. mesajım bandan sonra :)
  • 24-06-2022, 08:34:01
    #12
    Gezdim tozdum aman aman
  • 24-06-2022, 08:37:24
    #13
    ben sosyal medya bağımlısı gibi r10 bağımlısıyım her boşlukta telefondan r10
  • 24-06-2022, 09:45:55
    #14
    Sizinkiler bi şey mi ben Ctrl+num1 e makro atadım direkt r10 açılıyor
  • 24-06-2022, 14:59:04
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    birkaç haftadır bende de bağımlılık derecesine geldi. Telefonda R10 pc de R10 bu konudan bende şikayetçiyim.
  • 24-06-2022, 15:10:01
    #16
    herkeste bi bağımlılık olmuş, tedavi olmak isteyen de yok sanırım
  • 26-06-2022, 18:36:42
    #17
    ben r10 ve uyelerinden şikayetçiyim yeter herkese şikayet konusu acıyor yeter