R10 Kullanıcılarına faydası dokunsun diye tamamen iyi niyet ile bir script yazdım ve ücretsiz dağıttım. Enterasan bir şekilde banlandıktan sonra ayda bir girmeye başladım. Kimseye ne yardımcı oluyorum, ne bir şey yapıyorum. Aha buda 2. mesajım bandan sonra :)