Muratcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'dan şikayetçiyim
16
●1.100
- 24-06-2022, 08:37:24ben sosyal medya bağımlısı gibi r10 bağımlısıyım her boşlukta telefondan r10
- 24-06-2022, 15:10:01herkeste bi bağımlılık olmuş, tedavi olmak isteyen de yok sanırım
- 26-06-2022, 18:36:42ben r10 ve uyelerinden şikayetçiyim yeter herkese şikayet konusu acıyor yeter