Konu
R10'dan şikayetçiyim
24-06-2022, 14:59:04
#15
isoemin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
birkaç haftadır bende de bağımlılık derecesine geldi. Telefonda R10 pc de R10 bu konudan bende şikayetçiyim.