Yani gereksiz -rep verenlerdenmisin ? Yani emege saygısızlık edenlerdenmisin ? istedigini alıp çıkanlardanmısın ? Emre iyi oku konuyu lütfen sana saygısızlık etmek istemem -rep vermişsin tamam birşey demiyorum
r10'da beğenmediğim mesaja -rep veririm, bu seni ilgilendirmez. Bu r10'un kurallarında da belirtilmiş zaten.
Kimseyi de mesaj yazmaya da zorlayamazsınız, adam ister yazar teşekkürler diye, isterse yazmaz.
Kurallara aykırı davranışım olsa burada bulunmazdım zaten şu anda.