• 17-12-2008, 20:40:24
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Muhteşem Bir Konu Ellerine Sağlık
  • 17-12-2008, 20:41:43
    #20
    Ben -rep verdim, nickimi de yazdım. Bilginiz olsun kim düşürdü puanı derseniz falan
  • 17-12-2008, 20:43:21
    #21
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben -rep verdim, nickimi de yazdım. Bilginiz olsun kim düşürdü puanı derseniz falan
    Sen *********** yada ? işini düzgün yapmayanlardan mısın ? kabul ediyormusun ?
  • 17-12-2008, 20:44:59
    #22
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen *********** yada ? işini düzgün yapmayanlardan mısın ? kabul ediyormusun ?
    İkisinden de olmadığım r10'un tecrübeleriyle sabittir.
    Hadi onları anladım, peki Uykucular ile Repciler neden HAYVAN oluyor?
  • 17-12-2008, 20:46:54
    #23
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisinden de olmadığım r10'un tecrübeleriyle sabittir.
    Hadi onları anladım, peki Uykucular ile Repciler neden HAYVAN oluyor?
    Yani gereksiz -rep verenlerdenmisin ? Yani emege saygısızlık edenlerdenmisin ? istedigini alıp çıkanlardanmısın ? Emre iyi oku konuyu lütfen sana saygısızlık etmek istemem -rep vermişsin tamam birşey demiyorum
  • 17-12-2008, 20:50:21
    #24
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen *********** yada ? işini düzgün yapmayanlardan mısın ? kabul ediyormusun ?
    Burası Maxi Geyiq Kavga Etmeye Gelmedik Haydi Kopun Sağlıcakla
    Emre Saygılar +r3p biz hayvan değiliz
  • 17-12-2008, 20:52:22
    #25
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani gereksiz -rep verenlerdenmisin ? Yani emege saygısızlık edenlerdenmisin ? istedigini alıp çıkanlardanmısın ? Emre iyi oku konuyu lütfen sana saygısızlık etmek istemem -rep vermişsin tamam birşey demiyorum
    r10'da beğenmediğim mesaja -rep veririm, bu seni ilgilendirmez. Bu r10'un kurallarında da belirtilmiş zaten.
    Kimseyi de mesaj yazmaya da zorlayamazsınız, adam ister yazar teşekkürler diye, isterse yazmaz.
    Kurallara aykırı davranışım olsa burada bulunmazdım zaten şu anda.
  • 17-12-2008, 20:54:20
    #26
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'da beğenmediğim mesaja -rep veririm, bu seni ilgilendirmez. Bu r10'un kurallarında da belirtilmiş zaten.
    Kimseyi de mesaj yazmaya da zorlayamazsınız, adam ister yazar teşekkürler diye, isterse yazmaz.
    Kurallara aykırı davranışım olsa burada bulunmazdım zaten şu anda.
    R10.Net
    Rep Verme Hakkı Kişiye Ait.
    Ör Siz portal yapıyorsunuz ücretsiz yayınlıyorsunuz ve ben size -rep atabilirim nie ücretsiz yapıyorsun benim işimi engelliyorsun diye ve siz ne kadar konu acsanız hiç bir sey yapamazsınız. r10 forumda bolumune iyi ce bakın.
  • 17-12-2008, 20:54:28
    #27
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'da beğenmediğim mesaja -rep veririm, bu seni ilgilendirmez. Bu r10'un kurallarında da belirtilmiş zaten.
    Kimseyi de mesaj yazmaya da zorlayamazsınız, adam ister yazar teşekkürler diye, isterse yazmaz.
    Kurallara aykırı davranışım olsa burada bulunmazdım zaten şu anda.
    Tamam işte bak öyle diyorsun "Gereksik -rep veren" olmadı galiba sana ?