RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisinden de olmadığım r10'un tecrübeleriyle sabittir.
Hadi onları anladım, peki Uykucular ile Repciler neden HAYVAN oluyor?
Yani gereksiz -rep verenlerdenmisin ? Yani emege saygısızlık edenlerdenmisin ? istedigini alıp çıkanlardanmısın ? Emre iyi oku konuyu lütfen sana saygısızlık etmek istemem -rep vermişsin tamam birşey demiyorum