r10'da beğenmediğim mesaja -rep veririm, bu seni ilgilendirmez. Bu r10'un kurallarında da belirtilmiş zaten.
Kimseyi de mesaj yazmaya da zorlayamazsınız, adam ister yazar teşekkürler diye, isterse yazmaz.
Kurallara aykırı davranışım olsa burada bulunmazdım zaten şu anda.
R10.Net
Rep Verme Hakkı Kişiye Ait.
Ör Siz portal yapıyorsunuz ücretsiz yayınlıyorsunuz ve ben size -rep atabilirim nie ücretsiz yapıyorsun benim işimi engelliyorsun diye ve siz ne kadar konu acsanız hiç bir sey yapamazsınız. r10 forumda bolumune iyi ce bakın.