RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10'da beğenmediğim mesaja -rep veririm, bu seni ilgilendirmez. Bu r10'un kurallarında da belirtilmiş zaten.
Kimseyi de mesaj yazmaya da zorlayamazsınız, adam ister yazar teşekkürler diye, isterse yazmaz.
Kurallara aykırı davranışım olsa burada bulunmazdım zaten şu anda.
Tamam işte bak öyle diyorsun "Gereksik -rep veren" olmadı galiba sana ?