KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gülme krizinde girdim biri -rep vermiş "ehuehu" yazmış
48
●1.241
şaka bir yanada arkadaşlar burası maxigeyik - rep vermenin bence anlamı yok. Sonuçta Çok Güzel hareketler Bunlarda oynanmış bir skeç.

dolandırılsanız bir ton konu açarsınız yok dolandırıldım bunu bulanın kafasını gözünü kırcam felan diye dava edicem diye.Dolandırıcılara "hayvan" diyince deme hakkına sahip değilsin diyorsun.Kime "hayvan" demişim oraya bak eger sende onlardansan ? Mesajımı bildir