• 17-12-2008, 18:16:26
    #10
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gülme krizinde girdim biri -rep vermiş "ehuehu" yazmış
  • 17-12-2008, 18:29:04
    #11
    - rep verenler birde nicklerini yazsalar..

    +lıyalım..
  • 17-12-2008, 19:04:02
    #12
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    sonsuzluk_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - rep verenler birde nicklerini yazsalar..
    +lıyalım..
    Aynen
  • 17-12-2008, 19:05:37
    #13
    Kimseden sakladığımız yok !!!!!! olarak veren benim.
  • 17-12-2008, 19:12:59
    #14
    yeni bir resim çeksene bende olmalıyım
  • 17-12-2008, 19:50:27
    #15
    güzel olmuş +ladım
  • 17-12-2008, 19:56:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    güzel konu hocam rep ama +
  • 17-12-2008, 20:03:13
    #17
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Resmin kötü yanıysa psikopatr çok - rep yicek gibi şaka bir yanada arkadaşlar burası maxigeyik - rep vermenin bence anlamı yok. Sonuçta Çok Güzel hareketler Bunlarda oynanmış bir skeç.
  • 17-12-2008, 20:28:12
    #18
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Bilge47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmin kötü yanıysa psikopatr çok - rep yicek gibi şaka bir yanada arkadaşlar burası maxigeyik - rep vermenin bence anlamı yok. Sonuçta Çok Güzel hareketler Bunlarda oynanmış bir skeç.
    "+"larız

    "geyikte olsa kimseye hayvan deme hakkına sahip değilsin" Komiksiniz yahu dolandırılsanız bir ton konu açarsınız yok dolandırıldım bunu bulanın kafasını gözünü kırcam felan diye dava edicem diye.Dolandırıcılara "hayvan" diyince deme hakkına sahip değilsin diyorsun.Kime "hayvan" demişim oraya bak eger sende onlardansan ? Mesajımı bildir