Konu
r10 ÜYE Türleri!
17-12-2008, 20:03:13
#17
OrhanBilge
BilgiliHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resmin kötü yanıysa psikopatr çok - rep yicek gibi
şaka bir yanada arkadaşlar burası maxigeyik - rep vermenin bence anlamı yok. Sonuçta Çok Güzel hareketler Bunlarda oynanmış bir skeç.