r10 ÜYE Türleri!
48
●1.241
- 17-12-2008, 20:57:49Üyeliği durdurulduİyi tamam o zaman sustum benFeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seni dolandırsınlar istedigini yapsınlar birşey demeyelim.Neyse konuyu kapatıyorum isteyen -rep versin isteyen +rep sorun değil maxigeyiq oradaki dipnot'uda görmediyseniz napim herneyse yoruma devam arkadaşlar
- 17-12-2008, 20:59:06Anlatamıyorum sanırım.BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam mesajını beğenmemiştir, yazar oraya şu sebepten dolayı beğenmedim diye, -rep verir.
Beğenip beğenmeme de göreceli kavramlardır, kişiye göre değişir. Sen +rep beklediğin konudan -rep de alabilirsin. Adam sana takmıştır kafayı, sürekli -rep veriyordur, bildirirsin turuncu mod.lara veya adminlere, ilgilenirler. Gereksiz -rep budur. - 17-12-2008, 21:01:00Üyeliği durdurulduİyi tamam birşey demiyorum.Bu aa bak sustun maksatında anlaşılmasın sadece cevap vermiyorum maxigeyiq bölümünde tartışmak istemiyorum tartışmaya giriceksen yada giricekseniz PM.RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2008, 21:02:08Emre Boş Ver Hayat Boş Takma
Ben
ettim gerek ilgi gosterilcekdir.
Türkiye Çöl Olmasın be
haydi oturmayamı geldik buraya. - 17-12-2008, 21:09:41Üyeliği durduruldu
- 17-12-2008, 21:24:29Üyeliği durduruldu"Dipnot:Bazılarının gerçekle alakası vardır,bazılarının yoktur.Konu aklıma geldikce sizinde aklınıza geldikce güncellenecektir" Sanada tebriklerJohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seni dolandırsınlar istedigini yapsınlar birşey demeyelim.Neyse konuyu kapatıyorum isteyen -rep versin isteyen +rep sorun değil maxigeyiq oradaki dipnot'uda görmediyseniz napim herneyse yoruma devam arkadaşlar
ettim gerek ilgi gosterilcekdir.