• 17-12-2008, 20:56:56
    #28
    İsteyen - versin isteyen + versin amma taktınız şu konuya. Ne olcak orda 10 yazsa, 100 yazsa, 1000 yazsa? Ayrıca isteyen konuya mesaj yazmadan çıkar, isteyen eksi rep verir, bu sana o kişilere hayvan deme yetkisini vermez.
  • 17-12-2008, 20:57:49
    #29
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyen - versin isteyen + versin amma taktınız şu konuya. Ne olcak orda 10 yazsa, 100 yazsa, 1000 yazsa? Ayrıca isteyen konuya mesaj yazmadan çıkar, isteyen eksi rep verir, bu sana o kişilere hayvan deme yetkisini vermez.
    İyi tamam o zaman sustum ben seni dolandırsınlar istedigini yapsınlar birşey demeyelim.Neyse konuyu kapatıyorum isteyen -rep versin isteyen +rep sorun değil maxigeyiq oradaki dipnot'uda görmediyseniz napim herneyse yoruma devam arkadaşlar
  • 17-12-2008, 20:59:06
    #30
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam işte bak öyle diyorsun "Gereksiz -rep veren" olmadı galiba sana ?
    Anlatamıyorum sanırım.
    Adam mesajını beğenmemiştir, yazar oraya şu sebepten dolayı beğenmedim diye, -rep verir.
    Beğenip beğenmeme de göreceli kavramlardır, kişiye göre değişir. Sen +rep beklediğin konudan -rep de alabilirsin. Adam sana takmıştır kafayı, sürekli -rep veriyordur, bildirirsin turuncu mod.lara veya adminlere, ilgilenirler. Gereksiz -rep budur.
  • 17-12-2008, 21:01:00
    #31
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatamıyorum sanırım.
    Adam mesajını beğenmemiştir, yazar oraya şu sebepten dolayı beğenmedim diye, -rep verir.
    Beğenip beğenmeme de göreceli kavramlardır, kişiye göre değişir. Sen +rep beklediğin konudan -rep de alabilirsin. Adam sana takmıştır kafayı, sürekli -rep veriyordur, bildirirsin turuncu mod.lara veya adminlere, ilgilenirler. Gereksiz -rep budur.
    İyi tamam birşey demiyorum.Bu aa bak sustun maksatında anlaşılmasın sadece cevap vermiyorum maxigeyiq bölümünde tartışmak istemiyorum tartışmaya giriceksen yada giricekseniz PM.
  • 17-12-2008, 21:02:08
    #32
    Emre Boş Ver Hayat Boş Takma
    Ben ettim gerek ilgi gosterilcekdir.
    Türkiye Çöl Olmasın be
    haydi oturmayamı geldik buraya.
  • 17-12-2008, 21:08:17
    #33
    Misafir
    Beni başka üyelerle aynı kefeye koymazsan sevinirim. Türümün son örneğiyim ben. Öküz altında buzağı arayanlar bölümünü tek başıma dolduruyorum.
  • 17-12-2008, 21:09:41
    #34
    Üyeliği durduruldu
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [B]r10 UYKUCULAR : hayvan türleridir.
    [B]r10 Repciler:hayvan türleri
    Radmin : O onun yeri doldurulmaz
    RModeretör: İNSANDIR

    Amma yalamışsın arkadaşım tebrikler
  • 17-12-2008, 21:18:14
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Valla bende + Cılardanım.
    Her 100 Repimden 90 Tanesini + Kullanırım
    Kötü Yazıyla Karşılaştığımda Yazıyla Uyarırım.

    Neyse yaz güzel. +Rep
  • 17-12-2008, 21:24:29
    #36
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amma yalamışsın arkadaşım tebrikler
    "Dipnot:Bazılarının gerçekle alakası vardır,bazılarının yoktur.Konu aklıma geldikce sizinde aklınıza geldikce güncellenecektir" Sanada tebrikler