BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam işte bak öyle diyorsun "Gereksiz -rep veren" olmadı galiba sana ?
Anlatamıyorum sanırım.
Adam mesajını beğenmemiştir, yazar oraya şu sebepten dolayı beğenmedim diye, -rep verir.
Beğenip beğenmeme de göreceli kavramlardır, kişiye göre değişir. Sen +rep beklediğin konudan -rep de alabilirsin. Adam sana takmıştır kafayı, sürekli -rep veriyordur, bildirirsin turuncu mod.lara veya adminlere, ilgilenirler. Gereksiz -rep budur.