Resmin kötü yanıysa psikopatr çok - rep yicek gibi

şaka bir yanada arkadaşlar burası maxigeyik - rep vermenin bence anlamı yok. Sonuçta Çok Güzel hareketler Bunlarda oynanmış bir skeç.
"+"larız
"geyikte olsa kimseye hayvan deme hakkına sahip değilsin" Komiksiniz yahu

dolandırılsanız bir ton konu açarsınız yok dolandırıldım bunu bulanın kafasını gözünü kırcam felan diye dava edicem diye.Dolandırıcılara "hayvan" diyince deme hakkına sahip değilsin diyorsun.Kime "hayvan" demişim oraya bak eger sende onlardansan ? Mesajımı bildir