• 22-03-2021, 15:38:43
    #10
    burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatanında ekonomi bozulunca sevinebilecek olana ne denir....
    Sevinmiyoruz hocam, ironi yapıyoruz.

  • 22-03-2021, 15:39:08
    #11
    yukarıdaki arkadaşlar, akıl tutulması mı yaşıyorsunuz? biz neden sevinelim doların yükselmesine? aksine biz üzüldüğümüz için tepki gösteriyoruz, muhalefet ediyoruz duruma. ama siz buna ses çıkarmak yerine bize konuştuğunuza göre siz seviniyorsunuz. bize değil, sorumlulara hesap soracaksınız, haberiniz olsun.
  • 22-03-2021, 15:40:24
    #12
    Ben yurtdisindayim Euro kazaniyorum.. Yasasin devletimiz sizi cok kiskaniyoruz haberiniz olsun
  • 22-03-2021, 15:41:32
    #13
    ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yurtdisindayim Euro kazaniyorum.. Yasasin devletimiz sizi cok kiskaniyoruz haberiniz olsun

    Hocam size özel 2 kere mehter veriyorum o zaman. Türkiye tatilleri size çok hesaplı geliyordur

  • 22-03-2021, 15:41:58
    #14
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevinmiyoruz hocam, ironi yapıyoruz.

    Sevinebilecek güruha diyorum sizde o duygu yoksa açıklama yapmanıza gerek yok
  • 22-03-2021, 15:45:02
    #15
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size özel 2 kere mehter veriyorum o zaman. Türkiye tatilleri size çok hesaplı geliyordur

    30 yasima kadar türkiye de yasadim simdi avrupa dayim. Önceden gelenler nasil bu kadar zengin oluyorlar her istediklerini nasil aliyorlar diye düsünüyordum. Simdi ben geldim, hic kenara para atmadan 1 ay boyunca türkiye de istedigin tatili yapabiliyorum, istedigimi aliyorum.
    NOT: Burda Depo gibi bir yerde normal isci olarak calisiyorum.
  • 22-03-2021, 15:48:59
    #16
    ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 yasima kadar türkiye de yasadim simdi avrupa dayim. Önceden gelenler nasil bu kadar zengin oluyorlar her istediklerini nasil aliyorlar diye düsünüyordum. Simdi ben geldim, hic kenara para atmadan 1 ay boyunca türkiye de istedigin tatili yapabiliyorum, istedigimi aliyorum.
    NOT: Burda Depo gibi bir yerde normal isci olarak calisiyorum.
    Peki hocam, cidden soruyorum. Bizi kıskanıyor musunuz, ufacık bile olsa yazın
  • 22-03-2021, 15:52:37
    #17
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam, cidden soruyorum. Bizi kıskanıyor musunuz, ufacık bile olsa yazın
    acik söyleyeyim, cay bahcelerini bile özlüyorum. ama bu sartlarda asla gelmem
  • 22-03-2021, 15:53:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Allah ülkemize birlik ve dirlik versin ...