night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocam, cidden soruyorum. Bizi kıskanıyor musunuz, ufacık bile olsa yazın
acik söyleyeyim, cay bahcelerini bile özlüyorum. ama bu sartlarda asla gelmem