• 22-03-2021, 15:54:04
    #19
    hedef 2023 ancak açlıktan ölmezsek o 2023u görürüz inşallah ver mehteri hocam
  • 22-03-2021, 16:01:49
    #20
    sanki dolarla maaş alıyorsunuz kardeşim
  • 22-03-2021, 16:50:47
    #21
    İşin garip tarafı hükümeti alıp muhalefete versek iş daha kötü olacak.
  • 22-03-2021, 17:14:23
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Sıkıntı yapmayın iki gün sonra gündem değişir. Alışmadık mı dostlar
  • 23-03-2021, 13:03:32
    #23
    amphetamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yukarıdaki arkadaşlar, akıl tutulması mı yaşıyorsunuz? biz neden sevinelim doların yükselmesine? aksine biz üzüldüğümüz için tepki gösteriyoruz, muhalefet ediyoruz duruma. ama siz buna ses çıkarmak yerine bize konuştuğunuza göre siz seviniyorsunuz. bize değil, sorumlulara hesap soracaksınız, haberiniz olsun.

    Bu arkadaşlar oy veriyor bir de
  • 23-03-2021, 13:06:51
    #24
    ihtiyacım olan laptopu alabilmek için kara kara düşünüyorum acaba şimdi alsam nasıl öderim diye adam hala dolar çıkınca seviniyorsunuz diyor yandaşlık gözlerini kör etmiş hiçbir şey göremez olmuşlar
  • 23-03-2021, 14:19:14
    #25
    Yanlış yere yazdım