• 22-03-2021, 15:30:49
    #1
    Ekonomi havaya uçtu, Rokito kardeş ver mehteri, verr seriii






  • 22-03-2021, 15:31:19
    #2
    Growth Manager
    hiç bişey anlamadım
  • 22-03-2021, 15:31:46
    #3
    Ben anladım
  • 22-03-2021, 15:33:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çeyrek dolar 2 TL.
  • 22-03-2021, 15:34:32
    #5
    Dolar yükselince, sevindirik olan, ZAVALLI ZİHNİYET. Hadi bakim, bu kötü günlerde, sizede eğlence çıktı. Dökün kurtlarınızı.
  • 22-03-2021, 15:34:41
    #6
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çeyrek dolar 2 TL.
    O zaman verin mehteri hocam
  • 22-03-2021, 15:35:25
    #7
    turbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar yükselince, sevindirik olan, ZAVALLI ZİHNİYET. Hadi bakim, bu kötü günlerde, sizede eğlence çıktı. Dökün kurtlarınızı.
    ceyrek dolar 2 TL kardes bosuna seviniyorlar.
  • 22-03-2021, 15:36:38
    #8
    ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ceyrek dolar 2 TL kardes bosuna seviniyorlar.
    Sende ayrı bir trol olmalısı.
  • 22-03-2021, 15:37:05
    #9
    Vatanında ekonomi bozulunca sevinebilecek olana ne denir....