yukarıdaki arkadaşlar, akıl tutulması mı yaşıyorsunuz? biz neden sevinelim doların yükselmesine? aksine biz üzüldüğümüz için tepki gösteriyoruz, muhalefet ediyoruz duruma. ama siz buna ses çıkarmak yerine bize konuştuğunuza göre siz seviniyorsunuz. bize değil, sorumlulara hesap soracaksınız, haberiniz olsun.