ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 yasima kadar türkiye de yasadim simdi avrupa dayim. Önceden gelenler nasil bu kadar zengin oluyorlar her istediklerini nasil aliyorlar diye düsünüyordum. Simdi ben geldim, hic kenara para atmadan 1 ay boyunca türkiye de istedigin tatili yapabiliyorum, istedigimi aliyorum.
NOT: Burda Depo gibi bir yerde normal isci olarak calisiyorum.
Peki hocam, cidden soruyorum. Bizi kıskanıyor musunuz, ufacık bile olsa yazın