30 yasima kadar türkiye de yasadim simdi avrupa dayim. Önceden gelenler nasil bu kadar zengin oluyorlar her istediklerini nasil aliyorlar diye düsünüyordum. Simdi ben geldim, hic kenara para atmadan 1 ay boyunca türkiye de istedigin tatili yapabiliyorum, istedigimi aliyorum.
NOT: Burda Depo gibi bir yerde normal isci olarak calisiyorum.
Peki hocam, cidden soruyorum. Bizi kıskanıyor musunuz, ufacık bile olsa yazın