• 12-12-2020, 03:03:23
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüzsüzlük seviyesi üst düzey bir ************** teşkilatıdır. her şey yasaldır fakat o banka reklamlarında alttan hızlıca akıp geçen minik yazılar gibidir. bu yüzden ahlaki ve etik boyutunu hiçe sayıp sadece yasallığa odaklanırlar.
    bu arada bir o kadar da ''terbiyesiz'' şahıstır direkt sahibi. elimde gece 3'den sabah 5'e kadar süren bir whatsapp konuşması var. üşenmesem sayfa sayfa yayınlayacağım da vakit bulamıyorum

    Vallahi ben okadar sohbet edemedim pek iplemedi parayı gönderdikden sonra Ama bu demek degil hakkımı aramam. şükür bizim paramız alın terimiz kimsede yiyemez. evel allah. Ben sadece ironi yapdım tebessüm olsun Ama sizdede varsa konuşmaları bence paylaşın böyle dolandırıcılar iyice ayyuka çıksın.
  • 12-12-2020, 03:04:22
    #20
    ForReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hemen olayı dolandırılmak olarak görmeyin. Şimdi kurumsal üyelik, bildirim reklamı, konu üste sabitleme vs herşeyi ne para harcadığı ve güzel para kazandığı platformdan uzaklaştırılmak istemeyecektir 😃
    Hocam bizimki tebessüm anLayana
  • 12-12-2020, 03:05:33
    #21
    Tourismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizimki tebessüm anLayana
    Bende 7 aydır 3100₺lik reklam bitsin diye bekliyorum 🤣 6taksit ödeme yapmıştım taksit bitti reklam bitmedi 🤣🤣🤣🤣🤣 elimde ne rapor var ne sayı bakalım bu aralar işin üzerine düştüm sabır taşımaya yakın bende şikayet açan kervanına girebilirim 😃
  • 12-12-2020, 03:11:27
    #22
    Tourismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 hayatım yeni Oldugumdanmı dolandırıldım burda derken Öz güvenimi kaybetdim nerdeyse sikayetim var konusuna bakınca Aynı Şahısa dolandırılan yanlız ben olmadıgımı anlıyınca içime su serpildi demekki tek yeni yada inanıp güvenen ben olmadıgımı anladım tekrardan öz güvenim geldi ) Canımız sagolsun
    Zamanında bende yedim şahsiyetin kazığını birde saçma saçma konuşuyor diye engelledim gereksiz kişiyi arkadaş engellenince içerideki bakiyenin kendisine hibe olacağına inanmış böyle bir şirket politikası olan birisi gelir yakında mağdur ettiklerinin parasını öder -tradeleri sildirir işine devam eder.
  • 12-12-2020, 03:13:34
    #23
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında bende yedim şahsiyetin kazığını birde saçma saçma konuşuyor diye engelledim gereksiz kişiyi arkadaş engellenince içerideki bakiyenin kendisine hibe olacağına inanmış böyle bir şirket politikası olan birisi gelir yakında mağdur ettiklerinin parasını öder -tradeleri sildirir işine devam eder.
    Burdaki Yönetim belki dediginizi yapabilir ama bunun hukuki yolları var ya nasip dedik bakalım inş umdugunuz gibi olmaz bizleride üzmez.
  • 12-12-2020, 03:17:44
    #24
    Tourismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdaki Yönetim belki dediginizi yapabilir ama bunun hukuki yolları var ya nasip dedik bakalım inş umdugunuz gibi olmaz bizleride üzmez.
    Hangi hukuki yolları size paranızı ödedikten sonra hukuki yola gerek kalmaz buradaki yönetimlik bir durum yok adam mağduriyetleri giderirse zaten banı açılır.Ayrıca bu nasıl düşük maliyetli reklam çıktığını biliyormusunuz kendileri bulgaristan üzerinden kurduları şirket sayesinde googleden bolca promosyon alıyorlar bu promosyonları müşeterilerine vermeyip sana bana satıyorlar aslında google ye şikayet etmek gerek ama 500 liralık adam için uğraşamam siz şikayet edebilirsiniz.
  • 12-12-2020, 03:21:41
    #25
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi hukuki yolları size paranızı ödedikten sonra hukuki yola gerek kalmaz buradaki yönetimlik bir durum yok adam mağduriyetleri giderirse zaten banı açılır.Ayrıca bu nasıl düşük maliyetli reklam çıktığını biliyormusunuz kendileri bulgaristan üzerinden kurduları şirket sayesinde googleden bolca promosyon alıyorlar bu promosyonları müşeterilerine vermeyip sana bana satıyorlar aslında google ye şikayet etmek gerek ama 500 liralık adam için uğraşamam siz şikayet edebilirsiniz.
    hocam sizin için ve ya burdaki yönetim için magduriyet sadece para ise bu tartışılır ve hukuki işlemleri mevcut içerigi ve açıklaması uzun he yapdıkları işede gelince haklı olabilirsiniz saygı duyuyorum. benim Bu katogorideki amacım hem tebessüm hemde sosyal mesaj
  • 12-12-2020, 03:22:47
    #26
    Tourismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizin için ve ya burdaki yönetim için magduriyet sadece para ise bu tartışılır ve hukuki işlemleri mevcut içerigi ve açıklaması uzun he yapdıkları işede gelince haklı olabilirsiniz saygı duyuyorum. benim Bu katogorideki amacım hem tebessüm hemde sosyal mesaj
    O zaman dans
  • 12-12-2020, 10:55:20
    #27
    günde en az 2 tane adsreklam.net şikayet okumadan güne başlıyamıyorum artık.