KarmaDijital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vallahi ben okadar sohbet edemedim
pek iplemedi parayı gönderdikden sonra Ama bu demek degil hakkımı aramam. şükür bizim paramız alın terimiz kimsede yiyemez. evel allah. Ben sadece ironi yapdım tebessüm olsun
Ama sizdede varsa konuşmaları bence paylaşın böyle dolandırıcılar iyice ayyuka çıksın.