Hocam bizimki tebessüm anLayana
Bende 7 aydır 3100₺lik reklam bitsin diye bekliyorum 🤣 6taksit ödeme yapmıştım taksit bitti reklam bitmedi 🤣🤣🤣🤣🤣 elimde ne rapor var ne sayı bakalım bu aralar işin üzerine düştüm sabır taşımaya yakın bende şikayet açan kervanına girebilirim 😃