Burdaki Yönetim belki dediginizi yapabilir ama bunun hukuki yolları var ya nasip dedik bakalım inş umdugunuz gibi olmaz bizleride üzmez.
Hangi hukuki yolları size paranızı ödedikten sonra hukuki yola gerek kalmaz buradaki yönetimlik bir durum yok adam mağduriyetleri giderirse zaten banı açılır.Ayrıca bu nasıl düşük maliyetli reklam çıktığını biliyormusunuz kendileri bulgaristan üzerinden kurduları şirket sayesinde googleden bolca promosyon alıyorlar bu promosyonları müşeterilerine vermeyip sana bana satıyorlar aslında google ye şikayet etmek gerek ama 500 liralık adam için uğraşamam siz şikayet edebilirsiniz.