• 12-12-2020, 02:18:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 hayatım yeni Oldugumdanmı dolandırıldım burda derken Öz güvenimi kaybetdim nerdeyse sikayetim var konusuna bakınca Aynı Şahısa dolandırılan yanlız ben olmadıgımı anlıyınca içime su serpildi demekki tek yeni yada inanıp güvenen ben olmadıgımı anladım tekrardan öz güvenim geldi ) Canımız sagolsun
  • 12-12-2020, 02:19:56
    #2
    Adsreklamnet ten dolandirilmak adettir.hayirli olsun
  • 12-12-2020, 02:21:13
    #3
    geçmiş olsun hocam. Umarım bir daha karşılaşmazsınız böyle durumlarla
  • 12-12-2020, 02:21:21
    #4
    Fersahglmz24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsreklamnet ten dolandirilmak adettir.hayirli olsun

    O kervandayım evet ama dedimya demekki yeni olmakla alakası yok bu işin dolandırlan diger üyelere bakdım çogu burda yıllanmış Ozaman rahatladım )
  • 12-12-2020, 02:21:31
    #5
    Fersahglmz24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsreklamnet ten dolandirilmak adettir.hayirli olsun
    Hep mi böyleydi? Sonradan mı bozdu?
  • 12-12-2020, 02:21:58
    #6
    Ticaret puanı tabiki önemlidir ama birde orda geçmiş diye bir seçenek var. Kesinlikle orayada bakınız. Sorumluluk sahibi birisimi ordan çözersiniz. geçmiş olsun.
  • 12-12-2020, 02:23:36
    #7
    Lyqha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam. Umarım bir daha karşılaşmazsınız böyle durumlarla
    inş Kimse karşılaşmaz sağolun
  • 12-12-2020, 02:22:20
    #8
    dgngns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep mi böyleydi? Sonradan mı bozdu?
    Sonradan heralde son zamanlarda surekli şikayet açiliyor.
  • 12-12-2020, 02:24:19
    #9
    Bende ilk girdiğimde dolandırılmıştım hocam (: böyle böyle öğreniyoz
    • Tourismo
    Tourismo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.