• 12-12-2020, 02:25:24
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ilk girdiğimde dolandırılmıştım hocam (: böyle böyle öğreniyoz
    hocam dolandırılanların içinde yıllanmış üyeler var Dur öz güvenim yeni geldi sende bitirme beni ))
  • 12-12-2020, 02:26:37
    #11
    turbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret puanı tabiki önemlidir ama birde orda geçmiş diye bir seçenek var. Kesinlikle orayada bakınız. Sorumluluk sahibi birisimi ordan çözersiniz. geçmiş olsun.
    hocam dediginizi dikkate alıcam ama yıllanmış üyelere ne dicez) onlarda dolandırılmış
  • 12-12-2020, 02:30:06
    #12
    Tourismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dediginizi dikkate alıcam ama yıllanmış üyelere ne dicez) onlarda dolandırılmış
    O geçmiş ban cezalarına bakıpta iş yapıyorlarsa kötü etmişler. Bence kimse oraya bakmıyor. sadece itrage
  • 12-12-2020, 02:32:58
    #13
    1 kere hesabımı çaldırdım tamamen laf cambazlığı ile çaldı teyit amaçlı pm bile aldım . Aradan bir kaç ay geçti ilk mail bende olduğu için olduğu gibi geri almıştım hesabımı
  • 12-12-2020, 02:40:14
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendisini tanimam fakat uzun zamandir takip ediyordum sonradan ne doluysa işleri sarpa sardı galiba.
  • 12-12-2020, 02:41:30
    #15
    kaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisini tanimam fakat uzun zamandir takip ediyordum sonradan ne doluysa işleri sarpa sardı galiba.
    Dogrudur bende zaten profiline aldandım detaylı bakamadık durum belli
  • 12-12-2020, 02:44:23
    #16
    Ben mesela iki uygulamama indirme almıştım kendisinden sorunsuz şekilde duzenli raporlaniyor düzenli şekilde optimize edilmiş reklamlar çıkıyordu. Ama sonrasında yaşananları bende bilmiyorum 😊
  • 12-12-2020, 02:57:39
    #17
    Tourismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kervandayım evet ama dedimya demekki yeni olmakla alakası yok bu işin dolandırlan diger üyelere bakdım çogu burda yıllanmış Ozaman rahatladım )
    yüzsüzlük seviyesi üst düzey bir ************** teşkilatıdır. her şey yasaldır fakat o banka reklamlarında alttan hızlıca akıp geçen minik yazılar gibidir. bu yüzden ahlaki ve etik boyutunu hiçe sayıp sadece yasallığa odaklanırlar.
    bu arada bir o kadar da ''terbiyesiz'' şahıstır direkt sahibi. elimde gece 3'den sabah 5'e kadar süren bir whatsapp konuşması var. üşenmesem sayfa sayfa yayınlayacağım da vakit bulamıyorum
  • 12-12-2020, 03:02:54
    #18
    Hocam hemen olayı dolandırılmak olarak görmeyin. Şimdi kurumsal üyelik, bildirim reklamı, konu üste sabitleme vs herşeyi ne para harcadığı ve güzel para kazandığı platformdan uzaklaştırılmak istemeyecektir 😃