O kervandayım evet

ama dedimya demekki yeni olmakla alakası yok bu işin dolandırlan diger üyelere bakdım çogu burda yıllanmış Ozaman rahatladım

)
yüzsüzlük seviyesi üst düzey bir ************** teşkilatıdır. her şey yasaldır fakat o banka reklamlarında alttan hızlıca akıp geçen minik yazılar gibidir. bu yüzden ahlaki ve etik boyutunu hiçe sayıp sadece yasallığa odaklanırlar.
bu arada bir o kadar da ''terbiyesiz'' şahıstır direkt sahibi. elimde gece 3'den sabah 5'e kadar süren bir whatsapp konuşması var. üşenmesem sayfa sayfa yayınlayacağım da vakit bulamıyorum