UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi hukuki yolları size paranızı ödedikten sonra hukuki yola gerek kalmaz buradaki yönetimlik bir durum yok adam mağduriyetleri giderirse zaten banı açılır.Ayrıca bu nasıl düşük maliyetli reklam çıktığını biliyormusunuz kendileri bulgaristan üzerinden kurduları şirket sayesinde googleden bolca promosyon alıyorlar bu promosyonları müşeterilerine vermeyip sana bana satıyorlar aslında google ye şikayet etmek gerek ama 500 liralık adam için uğraşamam siz şikayet edebilirsiniz.
hocam sizin için ve ya burdaki yönetim için magduriyet sadece para ise bu tartışılır ve hukuki işlemleri mevcut içerigi ve açıklaması uzun he yapdıkları işede gelince haklı olabilirsiniz saygı duyuyorum. benim Bu katogorideki amacım hem tebessüm hemde sosyal mesaj