Bayram Harçlığı Toplanır
15
●516
- 11-08-2019, 13:28:39khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFark ettiyseniz konu Maxi geyikte açıldıEnes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

MalesefVergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çık da yükselsin o zamanmahmutk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-08-2019, 00:57:50forumdan para dilenen birisi için fazla iddialı konusuyorsunMedyaSMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2019, 01:01:12Gerçekten fazla sıktınız. Konuyu aç, konuya İban ekle para iste maxigeyik kategorisi adında. Tepki gelince de hemen bağış kurumlarına yönelin. Geçen bayram da aynısı yapıldı, bir kişi İban paylaştı ve harçlık istedi. Sonra gelen tepkilerden dolayı gelen parayı bağışlayacağım tarzı birşey yazdı. Yapmayın artık şöyle şeyler
- 12-08-2019, 08:02:10Tamamda ben para istemiyorum ki konuyu Maxi geyiğe açıyorum şaka yapmak için sonra forumda birinin löseve ait ibanını görünce buraya ekledim. Bunun nesi suç acaba eğer sen bu kategorideki konuları ciddiye alıyorsan senin problemin istersen tekrar kendi ibanı mı koyarım, sıkıntı çıkacağını sanmıyorumbrkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2019, 08:39:31Amacın eğlenmek ise neden kendi gerçek ibsnını bırakıyorsun? Salla bir İban millet de maxigeyik olduğunu anlasın. Hadi bırakın artık şu tavırları. Maxigeyik altında para istiyorsun sonra hop sil kendi ibanı ekle lösev ibanını. Eğer bir işi yapacaksan adam akıllı yap. Ya tamamen kendi inanın dursun ya da off topic'e aç bu konuyu koy lösev ibanınıMedyaSMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2019, 08:46:39Ben konuyu kendi ibanımı koyduğum için buraya açtım. Eğer başta lösev ibanını koymak aklıma gelseydi konuyu off topic'e açardım. Baktım şakadan anlamıyorsunuz ciddiye almışsınız bende ibanı değiştirdim.brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda borç-para istemek yasak diye biliyorum. Yanlış mı biliyorum? Kappa
