• 11-08-2019, 13:02:04
    #10
    Yok mu enpara hesabın?
  • 11-08-2019, 13:28:39
    #11
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam gerçekten iban atmış ya.. Forumda borç-para istemek yasak diye biliyorum. Yanlış mı biliyorum? Kappa
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen bayram birisi açtı tepki aldı
    BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşı uğurluyoruz
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Ban ile uğurluyoruz
    Fark ettiyseniz konu Maxi geyikte açıldı



    Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok mu enpara hesabın?
    Malesef




    mahmutk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumun yaş ortalaması düşüyor herhalde gitgide
    Çık da yükselsin o zaman
  • 12-08-2019, 00:57:50
    #12
    MedyaSMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fark ettiyseniz konu Maxi geyikte açıldı




    Malesef





    Çık da yükselsin o zaman
    forumdan para dilenen birisi için fazla iddialı konusuyorsun
  • 12-08-2019, 01:01:12
    #13
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Gerçekten fazla sıktınız. Konuyu aç, konuya İban ekle para iste maxigeyik kategorisi adında. Tepki gelince de hemen bağış kurumlarına yönelin. Geçen bayram da aynısı yapıldı, bir kişi İban paylaştı ve harçlık istedi. Sonra gelen tepkilerden dolayı gelen parayı bağışlayacağım tarzı birşey yazdı. Yapmayın artık şöyle şeyler
  • 12-08-2019, 08:02:10
    #14
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten fazla sıktınız. Konuyu aç, konuya İban ekle para iste maxigeyik kategorisi adında. Tepki gelince de hemen bağış kurumlarına yönelin. Geçen bayram da aynısı yapıldı, bir kişi İban paylaştı ve harçlık istedi. Sonra gelen tepkilerden dolayı gelen parayı bağışlayacağım tarzı birşey yazdı. Yapmayın artık şöyle şeyler
    Tamamda ben para istemiyorum ki konuyu Maxi geyiğe açıyorum şaka yapmak için sonra forumda birinin löseve ait ibanını görünce buraya ekledim. Bunun nesi suç acaba eğer sen bu kategorideki konuları ciddiye alıyorsan senin problemin istersen tekrar kendi ibanı mı koyarım, sıkıntı çıkacağını sanmıyorum
  • 12-08-2019, 08:39:31
    #15
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    MedyaSMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamda ben para istemiyorum ki konuyu Maxi geyiğe açıyorum şaka yapmak için sonra forumda birinin löseve ait ibanını görünce buraya ekledim. Bunun nesi suç acaba eğer sen bu kategorideki konuları ciddiye alıyorsan senin problemin istersen tekrar kendi ibanı mı koyarım, sıkıntı çıkacağını sanmıyorum
    Amacın eğlenmek ise neden kendi gerçek ibsnını bırakıyorsun? Salla bir İban millet de maxigeyik olduğunu anlasın. Hadi bırakın artık şu tavırları. Maxigeyik altında para istiyorsun sonra hop sil kendi ibanı ekle lösev ibanını. Eğer bir işi yapacaksan adam akıllı yap. Ya tamamen kendi inanın dursun ya da off topic'e aç bu konuyu koy lösev ibanını
  • 12-08-2019, 08:46:39
    #16
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacın eğlenmek ise neden kendi gerçek ibsnını bırakıyorsun? Salla bir İban millet de maxigeyik olduğunu anlasın. Hadi bırakın artık şu tavırları. Maxigeyik altında para istiyorsun sonra hop sil kendi ibanı ekle lösev ibanını. Eğer bir işi yapacaksan adam akıllı yap. Ya tamamen kendi inanın dursun ya da off topic'e aç bu konuyu koy lösev ibanını
    Ben konuyu kendi ibanımı koyduğum için buraya açtım. Eğer başta lösev ibanını koymak aklıma gelseydi konuyu off topic'e açardım. Baktım şakadan anlamıyorsunuz ciddiye almışsınız bende ibanı değiştirdim.