brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacın eğlenmek ise neden kendi gerçek ibsnını bırakıyorsun? Salla bir İban millet de maxigeyik olduğunu anlasın. Hadi bırakın artık şu tavırları. Maxigeyik altında para istiyorsun sonra hop sil kendi ibanı ekle lösev ibanını. Eğer bir işi yapacaksan adam akıllı yap. Ya tamamen kendi inanın dursun ya da off topic'e aç bu konuyu koy lösev ibanını
Ben konuyu kendi ibanımı koyduğum için buraya açtım. Eğer başta lösev ibanını koymak aklıma gelseydi konuyu off topic'e açardım. Baktım şakadan anlamıyorsunuz ciddiye almışsınız bende ibanı değiştirdim.