Gerçekten fazla sıktınız. Konuyu aç, konuya İban ekle para iste maxigeyik kategorisi adında. Tepki gelince de hemen bağış kurumlarına yönelin. Geçen bayram da aynısı yapıldı, bir kişi İban paylaştı ve harçlık istedi. Sonra gelen tepkilerden dolayı gelen parayı bağışlayacağım tarzı birşey yazdı. Yapmayın artık şöyle şeyler