Tamamda ben para istemiyorum ki konuyu Maxi geyiğe açıyorum şaka yapmak için sonra forumda birinin löseve ait ibanını görünce buraya ekledim. Bunun nesi suç acaba eğer sen bu kategorideki konuları ciddiye alıyorsan senin problemin istersen tekrar kendi ibanı mı koyarım, sıkıntı çıkacağını sanmıyorum
Amacın eğlenmek ise neden kendi gerçek ibsnını bırakıyorsun? Salla bir İban millet de maxigeyik olduğunu anlasın. Hadi bırakın artık şu tavırları. Maxigeyik altında para istiyorsun sonra hop sil kendi ibanı ekle lösev ibanını. Eğer bir işi yapacaksan adam akıllı yap. Ya tamamen kendi inanın dursun ya da off topic'e aç bu konuyu koy lösev ibanını