Adam gerçekten iban atmış ya..

Forumda borç-para istemek yasak diye biliyorum. Yanlış mı biliyorum? Kappa
geçen bayram birisi açtı tepki aldı
Fark ettiyseniz konu Maxi geyikte açıldı

Malesef

Forumun yaş ortalaması düşüyor herhalde gitgide
Çık da yükselsin o zaman