Gerçekten fazla sıktınız. Konuyu aç, konuya İban ekle para iste maxigeyik kategorisi adında. Tepki gelince de hemen bağış kurumlarına yönelin. Geçen bayram da aynısı yapıldı, bir kişi İban paylaştı ve harçlık istedi. Sonra gelen tepkilerden dolayı gelen parayı bağışlayacağım tarzı birşey yazdı. Yapmayın artık şöyle şeyler
Tamamda ben para istemiyorum ki konuyu Maxi geyiğe açıyorum şaka yapmak için sonra forumda birinin löseve ait ibanını görünce buraya ekledim. Bunun nesi suç acaba eğer sen bu kategorideki konuları ciddiye alıyorsan senin problemin istersen tekrar kendi ibanı mı koyarım, sıkıntı çıkacağını sanmıyorum