• 28-06-2008, 17:49:18
    #10
    Virtuozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman bardağın dolu değil de boş tarafını görmekte ısrar eden hazımsızlardan başka ne beklenir ki!
    Milli takımımızın Avrupa'da yarı finale kalmasına, Avrupa'nın ilk dört takımından biri olmasına sevineceklerine, "Ne yaparız da laf sokarız" düşüncesindeler.
    Ancak "Yuh" diyebiliyorum.
    Bu çizim de adamların "ne yaparız da laf sokarız" düşüncesi olduğunu düşünmüyorum.
  • 28-06-2008, 22:17:39
    #11
    Virtuozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman bardağın dolu değil de boş tarafını görmekte ısrar eden hazımsızlardan başka ne beklenir ki!
    Milli takımımızın Avrupa'da yarı finale kalmasına, Avrupa'nın ilk dört takımından biri olmasına sevineceklerine, "Ne yaparız da laf sokarız" düşüncesindeler.
    Ancak "Yuh" diyebiliyorum.
    Ne alaka ?
    Adamlar milli takımı övmüşler burda
    Dergiye karşı önyargınız olduğu belli sebebinide tahmin edebiliyorum ama burda af sokamya çalışmamış adamlar.
  • 28-06-2008, 22:53:37
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Virtuozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman bardağın dolu değil de boş tarafını görmekte ısrar eden hazımsızlardan başka ne beklenir ki!
    Milli takımımızın Avrupa'da yarı finale kalmasına, Avrupa'nın ilk dört takımından biri olmasına sevineceklerine, "Ne yaparız da laf sokarız" düşüncesindeler.
    Ancak "Yuh" diyebiliyorum.
    arkadaşım anlama özürlü müsün yoksa numara mı yapıyorsun.
    adamlar bal gibi övüyor.bu bir jesttir.çokda anlamlı olmuş...
  • 29-06-2008, 00:15:35
    #13
    peki şunu demek istemiş olamaz mı, "son dakikalarda atılan gollerle çok şahane galibiyetler aldık, son dakikada aldığımız maçlar bizi daha çok sevindirdi ancak bu sefer olmadı, üzgünüz", ayrıca penguen dalga geçmek isteseydi oraya yapıştıracabileceği çok güzel fatih terim resimleri de bulurdu.

    ayrıca herkesin aynı resimden aynı şeyleri anlamasını bekleyemezsin, isteyen kişi istediği gibi yorumlayabilir, bu da sana kimseyi yorumundan dolayı hakaret etme hakkı vermez.
  • 29-06-2008, 00:23:06
    #14
    @Dvaia;
    Yok, öyle demek istemedi, "Sana kalbimden temiz bu sayfayı vs. vs." demek istedi de ben yanlış anladım.
    Bizim gençlerimiz hiç büyümeyecek mi, hala ilkokuldaki hatıra defterlerine yazdıkları yazıları papağanlar gibi tekrar mı edecekler?

    @Serkan; benim mesajımdan bir önceki mesaja da -rep verir misin, yoksa ona repin kalmadı mı?
    Neyse, repin bir önemi, ehemmiyeti yok benim gözümde.

    Asıl sorun başkalarının farklı düşünmelerine saygı göstermeyenlerin farklı düşündüklerinden dolayı saygı beklemeleri.
    Bu hiçbir mantıkla, akılla açıklanamaz.
    Ayrıca bana hakaret eden benden aynı şekilde cevap alır.
  • 29-06-2008, 00:27:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bu elemana herkesin gerekli tepkiyi göstermesini istiyorum.
  • 29-06-2008, 00:32:14
    #16
    Virtuozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman bardağın dolu değil de boş tarafını görmekte ısrar eden hazımsızlardan başka ne beklenir ki!
    Milli takımımızın Avrupa'da yarı finale kalmasına, Avrupa'nın ilk dört takımından biri olmasına sevineceklerine, "Ne yaparız da laf sokarız" düşüncesindeler.
    Ancak "Yuh" diyebiliyorum.
    Çizim, eleştiri yapılmak için yapılır.Yağcılık yapmak için değil..
  • 29-06-2008, 00:32:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Iyi de giydiriyor olsalar dahi Penguen zaten herkese giydirir, adamlarin mizah sekli bu bilmiyor musunuz Tayyipler alemi olayini falan?

    Eskiden daha iyiydi, simdi cogu Uykusuz dergisinin kuruculari arasina girmis. Nereyi okuyacagimi bilemiyorum son zamanlarda.

    phoenix iki aradan bir dereden bildirdi.
  • 29-06-2008, 00:33:57
    #18
    umutcanyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çizim, eleştiri yapılmak için yapılır.Yağcılık yapmak için değil..
    Biliyoruz da eleştiriyi eleştirenlere neden saldırılıyor ve buna neden tepki verilmiyor?
    Yoksa tek taraflı eleştiri mi mübah?