• 28-06-2008, 17:08:07
    #1


    Cemshid

    Hoş olmuş
  • 28-06-2008, 17:17:31
    #2
    evet görmüştüm baya güzel
  • 28-06-2008, 17:18:14
    #3
    ahahaha manyak olmuş
  • 28-06-2008, 17:19:05
    #4
    süper olmuş
  • 28-06-2008, 17:20:02
    #5
    Yaratıcı bişey olmuş açıkçası
  • 28-06-2008, 17:21:08
    #6
    Çok güzel
  • 28-06-2008, 17:23:21
    #7
    Hem komik hemde anlamlı olmuş.
    Güldürürken düşündürmek bu olsa gerek..
  • 28-06-2008, 17:24:04
    #8
    çok zeki insanlarmış
  • 28-06-2008, 17:27:28
    #9
    Her zaman bardağın dolu değil de boş tarafını görmekte ısrar eden hazımsızlardan başka ne beklenir ki!
    Milli takımımızın Avrupa'da yarı finale kalmasına, Avrupa'nın ilk dört takımından biri olmasına sevineceklerine, "Ne yaparız da laf sokarız" düşüncesindeler.
    Ancak "Yuh" diyebiliyorum.