"@Dvaia;
Yok, öyle demek istemedi, "Sana kalbimden temiz bu sayfayı vs. vs." demek istedi de ben yanlış anladım.
Bizim gençlerimiz hiç büyümeyecek mi, hala ilkokuldaki hatıra defterlerine yazdıkları yazıları papağanlar gibi tekrar mı edecekler?"
cevap hakkımı kullanıyorum: başkası senin anlamadığın gibi anlayınca "Anlama özürlü" oluyor, sen farklı anlarsan "Yanlış anlamış" oluyorsun, kişilere yönelttiğin hakaretlerden dolayı gerekli cezayı zaten almışsın, bu yüzden daha fazla konuşmak istemiyorum bu konuda.