umutcanyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çizim, eleştiri yapılmak için yapılır.Yağcılık yapmak için değil..
Biliyoruz da eleştiriyi eleştirenlere neden saldırılıyor ve buna neden tepki verilmiyor?
Yoksa tek taraflı eleştiri mi mübah?